De unde ne informăm? Mai mult de la televizor sau de pe net? Ce ne convinge să deschidem un articol? Titlul sau încrederea în publicație? La ce folosim rețelele sociale? Mai mult pentru știri sau pentru ținut legătura cu familia și prietenii? În ce surse avem încredere? În televiziunea și radioul publice sau în influencerii de pe net? Cât de des credem că suntem expuși la dezinformare? Foarte des sau doar din când în când?
Am citit cel mai recent Eurobarometru și am făcut un mic portret de date al chipului nostru consumator de informație.
În iunie am început o serie de articole despre fenomenul dezinformării, mecanismele ei și felurile în care ne afectează viețile și societățile. Am publicat până acum:
DEZinfo este un proiect editorial finanțat în parte printr-un grant al Departamentului de Stat al S.U.A. Opiniile, constatările şi concluziile prezentate în această lucrare sunt aleautorului/autorilor şi nu le reflectă neapărat pe cele ale Departamentului de Stat al S.U.A.